Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Thoriaan | użytkownik

imię i nazwiskoBartosz adresTarnowskie Góry zarejestrowany20.04.2006 @17:40:33 ostatnio na stronie20.11.2015 @14:21:14

Wcale niechcesz tego wiedziec i Cie to nie interesuje.


Pięć przykazań momosta:

1. satysfakcja nie jest wyznacznikiem poziomu pracy;

2. moderatorzy decydują o kierunku, w jakim idzie galeria;

3. akceptując regulamin zgadzasz się na to, co jest w nim zawarte;

4. digart nie jest i nie musi być stacją docelową dla każdego,
w sieci jest wiele serwisów, spośród których każdy
może wybrać coś dla siebie;

5. jako goście, nie wchodzimy komuś do domu i nie sramy
na prawo i lewo, tylko kulturalnie siadamy, rozglądamy się,
jak nie wiemy co robić, to patrzymy, co robi gospodarz i go
ładnie naśladujemy. To nie poddaństwo, ale ogłada.
Srać możemy u siebie.


http://www.youtube.com/watch?v=mdz5NutBP9U ^_^ pa pa pa pa paaa

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1690240
digarty29 komentarze4978 posty na forum107

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Abiku    23.04.2010 @12:03:50
no to usmialam
kurde alt popsulam i pisze jak analfabeta
_______
jestem ze średniowiecza. nie wiń mnie za używanie archaizmów i przestawnego szyku zdania
~Abiku    23.04.2010 @11:55:54
Prosze Pana, slucham...
_______
jestem ze średniowiecza. nie wiń mnie za używanie archaizmów i przestawnego szyku zdania
~Abiku    23.04.2010 @11:46:10
jakies zastrzezenia? ;p
_______
jestem ze średniowiecza. nie wiń mnie za używanie archaizmów i przestawnego szyku zdania
~Abiku    23.04.2010 @11:28:18
arafatka ciepła a tak na serio to po prostu mi sie to podoba. pierwsze dredy robiłam na turnieju rycerskim, kiedy jeszcze nie za bardzo interesowałam sie muzyką. dla kogoś ma to może jakieś 'symboliczne znaczenie' ale dla mnie to tylko fryzura.
_______
jestem ze średniowiecza. nie wiń mnie za używanie archaizmów i przestawnego szyku zdania
~Abiku    22.04.2010 @21:40:46
no raczej... dlatego napisałam 'fanka metalu' w cudzysłowie. raczej nie utożsamiam się z żadna subkulturą. po co sie ograniczać? nie lubie mrocznych dziewczynek, bo są mroczne zazwyczaj na pokaz. i tna się cyrklem na lekcji polskiego xD
_______
jestem ze średniowiecza. nie wiń mnie za używanie archaizmów i przestawnego szyku zdania
~Abiku    22.04.2010 @19:52:27
nie no dlaczego? ciesz sie ze ktos w końcu napisał mi coś wiecej niż 'super' 'świetna praca' czy coś w tym stylu
_______
jestem ze średniowiecza. nie wiń mnie za używanie archaizmów i przestawnego szyku zdania
~Abiku    22.04.2010 @19:30:25
mówisz to osobie będącej drugi rok w Liceum Plastycznym wiem, że nie widać. do tej pory przykładałam sie głównie do martwej natury, bo tego wymagali.
_______
jestem ze średniowiecza. nie wiń mnie za używanie archaizmów i przestawnego szyku zdania
~Abiku    22.04.2010 @19:21:56
no ćwiczyć, zaraz zaczynam nastepny
ale ja lubię czytać ;p
_______
jestem ze średniowiecza. nie wiń mnie za używanie archaizmów i przestawnego szyku zdania
~Abiku    22.04.2010 @19:14:53
no wiadomo. ale cóż na to poradzimy... ;p ale przynajmniej mozna sie pocieszyć, ze ktoś zauważył kto to :D

teorie niby znam... ale przed nastepną próbą jeszcze poczytam
_______
jestem ze średniowiecza. nie wiń mnie za używanie archaizmów i przestawnego szyku zdania
~Abiku    22.04.2010 @19:02:53
heh. dzięki za komentarz. swoją drogą od kogo mogła zacząć 'fanka metalu'? :D
a na tą brodę dopiero teraz zwróciłam uwagę. dzieki
_______
jestem ze średniowiecza. nie wiń mnie za używanie archaizmów i przestawnego szyku zdania
~jagoo    21.04.2010 @20:12:00
jestem zainteresowana i to bardzo!!!! hmm, jakby co kontakt tu: komiksiara@wp.pl
~mentosik8    21.04.2010 @11:29:45
dzieki;]
~Alinkaaa    20.04.2010 @22:52:18
emmm....*umarło*
~Alinkaaa    20.04.2010 @21:43:24
wrażliwe to ego Pan ma xD
~Alinkaaa    20.04.2010 @19:31:36
czemu psuć? Proszę nie przesadzać W dobrej intencji a tu od razu...ja się chyba w ogóle wstrzymam z ocenianiem :PP
+Skina    15.04.2010 @12:44:02
Witeczka.
Czasem zdarza się, że pierwszy szkic pod prace concept artowe robię ołówkiem.
Ustalam sobie wtedy kompozycję i proporcje. Jak dotąd ilustracje zawsze zaczynałem i kończyłem na tablecie. Pozdro!
~ElizabethBathory    11.04.2010 @13:47:39
Kobieta zmienną jest A opis tworzyłam w ogromnej złości, dlatego taki agresywny...
_______
Lepszy dla ciebie byłby świt zimowy
I sznur i gałąź pod ciężarem zgięta...
Cz. M.
~ElizabethBathory    11.04.2010 @13:13:22
Pozory mylą Pozdrawiam :D
_______
Lepszy dla ciebie byłby świt zimowy
I sznur i gałąź pod ciężarem zgięta...
Cz. M.
~ElizabethBathory    10.04.2010 @18:40:58
Aaa no i kartka w kratkę, bo to nic specjalnego... Długopis, pierwsza lepsza kartka i takie ćwiczonko, żeby rękę przyzwyczaić znów do rysunku Pozdrawiam
_______
Lepszy dla ciebie byłby świt zimowy
I sznur i gałąź pod ciężarem zgięta...
Cz. M.
~ElizabethBathory    10.04.2010 @18:40:01
Dziękuję
_______
Lepszy dla ciebie byłby świt zimowy
I sznur i gałąź pod ciężarem zgięta...
Cz. M.
~marvena    09.04.2010 @20:45:37
Taaa grunt to dogadać się ze swoim sprzętem ; P

Miałam juz wcześniej swojego małego Wacomcia ; ) ale moje ówczesne umiejętności były tak tragiczne że nie zwróciłam uwagi czy dobrze mi się z nim pracuje widac trzeba drugi raz w ta samą rzekę.

Dziękuje za odpowiedz
~marvena    09.04.2010 @19:16:36
Że ten.. hm.. nooo <zawstydzona>... że to zdjęcie moje jest mrrr? :D

Jak cos mi sie podoba to mówię o tym wprost tu mi się spodobało, poobserwuje chętnie koljne prace. A przy okazji zapytam, bo sama juz od dłuższego czasu sie zbieram do kupna - jakiego tabletu używasz?
~marvena    09.04.2010 @14:22:33
Ta praca z lodową jaskinią ... cudeńko nooo. Zresztą wszystkie inne są równie świetne. Gratuluję świetnej galerii
~dumii    09.04.2010 @14:00:20
Masz genialną galerie
Dziękuje za odwiedziny.

P.S. Rysunek z linka ciekawy, a uśmiech tej pani powalająco uroczy.
_______
Egoista jest obojętny dla ludzi, których nie może wykorzystać do swoich celów.
~JOW7    09.04.2010 @11:15:57
:D:P
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 94 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt